За да го контролирате вашиот стрес, прво идентификувајте ги причинителите. Што ве прави да се чувствувате лути, напнати или загрижени? Дали имате чести главоболки или стомачна болка без утврдена медицинска причина?

Објавил: Сара Фемина | 19 декември, 2020 9:45

Како да се справите со стресот

Фото/Текст извор: ©магазин.мк

Темпото на современиот живот и секојдневните предизвици го прават управувањето со стресот неопходно.

За да го контролирате вашиот стрес, прво идентификувајте ги причинителите.

Што ве прави да се чувствувате лути, напнати или загрижени?

Дали имате чести главоболки или стомачна болка без утврдена медицинска причина?

Одредени стрес фактори можат да се идентификуваат лесно, како што се притисоците на работата, проблемите во врските или финансиските проблеми. Но, секојдневните непријатности, како чекање во долг ред или доцнење на состанок, исто така придонесуваат за нивото на стрес.

Темпото на современиот живот и секојдневните предизвици го прават управувањето со стресот неопходно.

Дури и позитивни настани, како што се брак (свадба) или купување куќа, можат да бидат стресни. Секоја промена во вашиот живот може да предизвика стрес.

Откако ќе ги идентификувате вашите стрес предизвикувачи, мислете на стратегии за справување со нив.

За почеток треба да идентификувате што е она што можете да контролирате. На пример, ако стресот ве спречува да спиете, решението може да биде лесно, на пример можете да ги извадите ТВ и компјутерот од спалната соба и да му дозволите на умот да се смири пред спиење.

Понекогаш, кога стресот се заснова на барање работа или болест на некој близок, можеби ќе можете само да ја промените вашата реакција.

Не треба сами да решите сè.

Побарајте помош и поддршка од вашето семејство и пријатели, без разлика дали ви треба некој да ве сослуша, да го однесе вашето дете некаде, или да ве однесе на работа доколку вашиот автомобил е во сервис за поправка.

Многу луѓе имаат бенефит од применување практики како длабоко дишење, јога, медитација или поминување време во природа.

Одвојте време за себе. Уживајте во масажа, капете се во када со многу пена, танцувајте, слушајте музика, гледајте комедија – направете се што ќе ви помогне да се опуштите.

Здравиот живот ќе ви помогне да управувате со стресот.

Јадете здрава исхрана, редовно вежбајте и спијте доволно. Потрудете се да потрошите помалку време пред телевизија, таблет, компјутер и телефон – и одвојте повеќе време за релаксација.

Стресот нема да исчезне од вашиот живот, затоа управувањето со стресот треба да биде континуирано.

Обрнувајќи внимание на причините за вашиот стрес и вежбајќи начини за релаксација, можете да им се спротивставите на некои од негативните ефекти на стресот и да ја зголемите способноста да се справите со предизвиците.

»Вестите на порталот MAGAZIN.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од порталот или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе следи фактурирање на име "плагијат" во вредност од 20.000 денари.

Останати вести од Совети

Пребарувавме на Интернет и пронајдовме совети како да направите сами маска дома, што треба да ве заштити вас и другите луѓе доколку имате проблеми со респираторниот систем.

НЕМАТЕ МАСКА? Еве како да направите заштитна маска од дома- ЛЕСНО УПАТСТВО!

Ви претставуваме корисен совет како сами да направите маски дома. Пребарувавме на...

Бил Гејтс е основачот на Microsoft заедно со Пол Ален и еден од највлијателните луѓе во информатичката индустрија.

Според истражувањата на БИЛ ГЕЈТС овие три образованија ќе бидат најбарани во светот!

Основачот на Мајкрософт Бил Гејтс на основа од бројни податоци кои ги собирал, тврди...