Ова според експертите е поради неинвестирање во овој сектор што е една од причините за прекин на единствената меѓународна линија. Инаку веќе е познато дека железничките претпријатија тонат во долгови. Според листата што ја изготвува Министерството за финансии, објавена во февруари, Транспорт има неплатени сметки од 45 милиони евра, а во наредните две години за плаќање ќе сигнат уште 12 милиони. 

Објавил: Катерина Крстиќ | 19 септември, 2019 10:50

Македонија остана без меѓународна железничка линија- по 146 години се затвора линијата Белград – Скопје – Солун

Фото/Текст извор: ©магазин.мк

Денеска по цели 146 години Македонија ќе ја укине редовната линија Белград – Скопје – Солун, по што останува без меѓународна железничка линија. 

Ова според експертите е поради неинвестирање во овој сектор што е една од причините за прекин на единствената меѓународна линија. Инаку веќе е познато дека железничките претпријатија тонат во долгови. Според листата што ја изготвува Министерството за финансии, објавена во февруари, Транспорт има неплатени сметки од 45 милиони евра, а во наредните две години за плаќање ќе сигнат уште 12 милиони. 

Реакција на Комисија за инфраструктура, урбанизам и транспорт на ВМРО – ДПМНЕ

На ваквата одлука за затворање на единствената меѓународна линија реагираа и од ВМРО-ДПМНЕ , велејќи дека Македонија стана железнички изолирана земја.

– По 146 години од воведувањето на железничкиот сообраќај во Македонија, од денес нашата земја остана без единствената редовна меѓународна линија Белград – Скопје – Солун. На 9 април 1873 година, првиот воз влечен од парна локомотива пристигнал во железничката станица во Велес и тогаш почнало поврзувањето на Македонија со остатокот од светот, поврзувањето со железница своевремено претставувало највисоко техничко и технолошко достигнување. Но од тогаш до денес, наместо да станеме држава со технолошки развиена и усовршена железница, ние станавме железнички изолирана земја. Денес 19.09.2019, после 146 години укинат е единствениот меѓународен патнички воз кој сообраќаше на релација Белград-Скопје-Солун и обратно.Еве помина повеќе од 1 година како “времено“ е укинат и единствениот брз воз кој сообраќаше на релација Скопје-Битола и обратно. Тоа беше популарниот воз “Пелагонија“ кој најмногу го користеа патниците од Пелагонискиот дел на Македонија. стои во соопштението на Комисијата за инфраструктура, урбанизам и транспорт на ВМРО-ДПМНЕ.

 

 

»Вестите на порталот MAGAZIN.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од порталот или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе следи фактурирање на име "плагијат" во вредност од 20.000 денари.

Останати вести од Вести

Првообвинет во овој случај е Бојан Јовановски – Боки 13, кој во обвинителниот акт се товари дека влијаел кај специјална обвинителка Катица Јанева, за осомничениот во предметот „Империја” Јордан Камчев, да добие поблаги мерки во истражната постапка.

Денеска завршни зборови за случајот “Рекет”

Обвинителството за борба против организираниот криминал и корупција на денешното...

Од утре од 09 часот ќе биде отворена Зоолошка градина, но поради моменталната состојба со пандемијата од Ковид-19 ќе има нов протокол за движење и придржување кон мерките.

Од утре може да се дружиме со животните во скопската Зоолошка градина!

Заклучно од утре вратите на Зоолошката градина во Скопје ќе бидат отворени за посетители...

Во неколку наврати напоменав дека здравјето на граѓаните е најважно и во таа насока Министерството за внатрешни работи ги презема сите неопходни мерки, вели Чулев!

ЧУЛЕВ: МВР следи што се објавува на социјалните мрежи и ја проверува автентичноста!

Намалување на бројот на заразени од вирусот Covid19 е возможно само доколку граѓаните...