Шопинг препорака: Непроценливо наследство на италијанската уметност и култура

Објавил: Македонка Димкин | 31 мај, 2018 19:07

Аcqua di Parma – историски бренд со 100-годишна традиција

Фото/Текст извор: ©Убавина и Зравје

Секој од производите Аcqua di Parma е направен во одделни избрани италијански работилници, каде што производните техники се тајно пренесени преку генерации. Секој примерок се изработува со исклучителнa трпеливост, време и посветеност според духот на најстариот господар занаетчија, користејќи само најквалитетни материјали – ретки, есенцијални масла, најчист восок, дрво и благородни метали, отпорни и визуелно фини кожени и квалитетни ткаенини. Најголемо внимание се посветува на најситните и финални детали.

За стотици години постоење, Acqua di Parma е поддржувач на непроценливото наследство на италијанската уметност и култура. Посветеноста е мотивирана од врската со наследството во кое брендот ги повлекува своите корени и од каде ги апсорбира своите вредности. Дури и во самото име, Acqua di Parma ја покажува блиската врска што ја ужива со градот во кој е родена. Парма e главниот град на театарот и музиката, фигуративната уметност и архитектура – Џузепе Верди и Артуро Тосканини.

На почетокот на дваесеттиот век, Барон Карло Магнини, наследник на една од најстарите семејства во Парма, живеел во Парма. Во средината на деветнаесеттиот век, неговиот дедо, Џироламо Магнани, бил сликар, режисер и дизајнер во Театро Регио – Кралскиот театар. Неговите сетови му биле омилени на Џузепе Верди, но мирисот по кој тој би можел да биде целосно препознатлив не постоел. Затоа, воден од желбата да го открие светот во мирисот, го ангажирал познатиот креатор на парфеми да го создаде. На тој начин благодарение на неговото искуство, пред повеќе од сто години, роден е свежиот и модерен мирис – Colonia Acqua di Parma, првата италијанска колонска вода.

Оттогаш, брендот кој е синоним за елеганција и убавина, стана дел од наследството и историјата на градот. Препознатливата жолта Парма, чиј изглед вклучува аристократски куќи од барокната ера, стана икона на производот Acqua di Parma. Кралскиот штит стана дел од логото и потсетува на амблемот на војводата од Парма за време на Мари-Луис, владетелот кој, повеќе од кој било друг, го донесе сјајот на градот благодарение на уметноста и културата. Таа е одговорна за отворањето на Театро Регио, основањето на Конзерваториумот и реновирањето на Универзитетот.

Со своите свежи и елегантни мешавини, остана непроменет во текот на еден век. Colonia беше позициониран во 30-тите години како „мирис” на векот и се здоби со меѓународен успех во педесеттите години. Холивудските актери, кои беа поканети во Италија од страна на големите мајстори на италијанското кино, го откриле во историски продавници каде што се правела облека по мерка. Традицијата што го поврзала EDP Colonia со салоните за кроење, ја направи неопходен аксесоар во сечие секојдневие. Неговото арт-деко шише со препознатлив црн печат стана икона.

 

»Вестите на порталот MAGAZIN.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од порталот или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе следи фактурирање на име "плагијат" во вредност од 20.000 денари.