Сведокот посочи дека помалку од една минута возел позади автобусот на „Дурмо турс“ со кој се случи сртоносната несреќа, со намера да го претекне. Тој видел како автобусот излетува од патот.

Објавил: Катерина Крстиќ | 19 декември, 2019 15:41

Вештак на „Ласкарци“ потврди: Автобусот бил технички неисправен

Фото/Текст извор: ©магазин.мк

Во Кривичниот суд Скопје на денешното рочиште за случајот „Ласкарци“ дадоа исказ сведокот, кој бил прв очевидец на настанот, и вештак од ФЕИТ, објави Курир.мк.

Сведокот посочи дека помалку од една минута возел позади автобусот на „Дурмо турс“ со кој се случи сртоносната несреќа, со намера да го претекне. Тој видел како автобусот излетува од патот.

Тој објасни дека тоа изгледало како тој да врти на лево, како нормално да се исклучува од автопатот, без да се обидува да закочи. Не слушнал никаков звук и не забележал стоп-светла.

Сведокот рече дека видел како автобусот удира во оградата и продолжува да се движи, додавајќи оти помислил дека возачот добил срцев удар, бидејќи едноставно само завртел в лево.

Вештакот Милан Ќосевски, професор на ФЕИТ, рече дека по наредба на ОЈО, тој и неговите колеги изготвиле вешт наод за сообраќајната несреќа.

Тој наведе дека извршиле увид на патот, банкините, локацијата каде што бил автобусот, како и на самата механизација на возилото.

Ќосевски наведе дека на автопатот немало траги од кочење на автобусот.

Несреќата кај Ласкарци се случи на 13 февруари кога автобусот на „Дурмо турс“ со 51 патник излета од патот Тетово – Скопје и падна во провалија откако ја проби заштитната ограда на автопатот. Во несреќата загинаа 15 лица, а 39 беа повредени.

Тој рече дека возилото прво удрило во првата банкина и наишло на отпор на оградата што се растегнала и возилото продолжило да се движи. Автобусот со голема брзина удрил во втората банкина и поминал лреку неа. Кога поминал на спротивната страна на автопатот, ја пробил и третата банкина и излетал од патот. Потоа возилото излетало од автопатот и се превртело.

Ќосевски, објаснувајќи ја механизацијата на автобусот, истакна дека не станува збор за старо возило, според наши стадарди и наведе дека имал безбедносни системи за сопирање, но уште веднаш забележале дека контактната табла не е во добра состојба.

Тој истакна дека возилото било технички неисправно и дека главните неправилности се во неефикасноста на системот за кочење.

Судскиот процес го води судијката Диана Груевска Илиевска, а застапник на обвинението е јавниот обвинител Дарко Јакимовски.

За автобуската несреќа се обвинети шест лица. Сопственикот на „Дурмо турс“, Дурмиш Белули, одговорниот за транспорт во формата Ремзи Мифтари и возачот на автобусот Маноел Трифуновски се товарат за сторени тешки дела против безбедноста на луѓето и имотот во сообраќајот, додека тројцата вработени во станицата за технички преглед Игор Ѓорѓиевски, Горан Дуковски и Јане Боварски за соучество во истото дело.

»Вестите на порталот MAGAZIN.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од порталот или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе следи фактурирање на име "плагијат" во вредност од 20.000 денари.