Националната авиокомпанија е исто така должна да ги надомести трошоците за постапката во износ од 23.549 евра, осум дена по правосилноста на пресудата.

Објавил: Перо Милчин | 28 мај, 2020 21:01

ШОК ИНФОРМАЦИЈА ЗА МОНТЕНЕГРО ЕРЛАЈНС: Откриена во каква состојба е компанијата!

Фото/Текст извор: ©експресо.рс магазин.мк

Апелациониот суд на Црна Гора ја отфрли жалбата на Монтенегро ерлајнс (МА) и ја потврди првостепената пресуда на судот дека државната авиокомпанија треба да исплати 6,36 милиони евра со камата на аеродромите во Црна Гора (АЦГ), јавија Подгоричките вести.

Апелациониот суд утврди дека МА не доставила доказ дека го платила долгот на АЦГ, па затоа е должна да го плати целиот износ од 6.366.371 евра, со соодветна законска затезна камата од 13 април 2018 година до денот на плаќање.

Во текот на првостепената постапка, претставниците на УО го оспорија побарувањето, односно дел од пресметаните услуги на одредени фактури и тврдеа дека никогаш не биле издадени фактури.

Националната авиокомпанија е исто така должна да ги надомести трошоците за постапката во износ од 23.549 евра, осум дена по правосилноста на пресудата.

Апелациониот суд на Црна Гора ја отфрли жалбата на Монтенегро ерлајнс (МА) ја потврди првостепената пресуда на судот дека државната авиокомпанија треба да исплати 6,36 милиони евра со камата на аеродромите во Црна Гора (АЦГ), јавија Подгоричките вести.

Montenegro Airlines е национален авиопревозник на Црна Гора, со своја база на аеродромот во Подгорица. Оперира на дестинации во Европа од аеродромите во Подгорица и Тиват.

Авиокомпанијата беше формирана на 24 октомври 1994 година од страна на владата на Црна Гора, но првиот авион, Фокер 28 беше купен есента 1996 година, додека првиот лет беше направен на 7 мај 1997 година во 22:30 на релација Подгорица – Бари. Уште еден авион од истиот тип беше додаден во Јули, 1998 година. Привремената забрана за летање кон Европската Унија беше отстранет на 23 октомври 1999 година. Нови летови започнаа кон Франкфурт, Германија.

До крајот на годината, Montenegro Airlines започна со летови кон Цирих, Љубљана, Скопје, Истанбул и Будимпешта. Во Јуни, 2000 година, првиот Фокер Ф100 беше испорачан на авиокомпанијата, додека вториот авион од овој тип беше примен во флотата во Мај, 2001 година, како и третиот во Јуни, 2002 година. Авиокомпанијата се вклучи кон системот Amadeus CRS на 5 Март, 2003 година.

Во 2004 година, пилотите на Montenegro Airlines беа првите пилоти во регионот што имаа добиено IIIA сертификат. Montenegro Airlines го пренесе својот милионит патник на 2 Јули, 2004 година. Истата година тие пренесоа рекордни за нив 370.000 патници. Бројката од два милиони патници ја достигнаа на 14 јуни 2006 година. По изгласувањето на независноста на Црна Гора, Србија стана меѓународен пазар за компаниите од Црна Гора. Со тоа, авиокомпанијата мораше да стави крај на, за нив профитабилната линија Ниш – Цирих. Авиокомпанијата се обиде да регистрира своја сестринска авиокомпанија во Србија под името Master Airways, но Српската влада не и додели дозвола за летање, со што идејата за обнова на постоечката линија згасна. На 23 Јули, 2007 година, Montenegro Airlines направи нарачка за 2 авиони од типот Ембраер 195.

Авионите ќе бидат изнајмени од GECAS на период од 8 години. Првиот од двата авиони пристигнаа на аеродромот во Подгорица на 5 јуни 2008 година.

 Со пристигањето на првиот од двата авиони, авиокомпанијата започна со летови кон аеродромите Лондон Гетвик и Милано Малпенза. На 16 Септември, 2008 година, авиокомпанијата објави дека уште еден авион од типот Ембраер 195 ќе биде додаден кон флотата.

Авиокомпанијата моментално е во процес на приватизација. Првично е планирано приватизација на 30% од сопственоста, и како најконкретен партнер се јавува Европската банка за обнова и развој.

»Вестите на порталот MAGAZIN.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од порталот или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе следи фактурирање на име "плагијат" во вредност од 20.000 денари.