Гледајќи под хаубата, новиот Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake доаѓа со 2,0 литарски четири-цилиндарски турбо мотор, кој произведува моќност од 382 коњски сили и вртежен момент од 480 Nm.

Објавил: Сара Фемина | 17 јули, 2019 21:58

AMG доби нов член, Mercedes го претстави CLA 45 Shooting Brake!

Фото/Текст извор: ©авто плус.мк

Фановите на високо перформансните каравани отсега можат да се радуваат и на новиот моќен AMG караван, кој доаѓа и во S-варијанта.

Гледајќи под хаубата, новиот Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake доаѓа со 2,0 литарски четири-цилиндарски турбо мотор, кој произведува моќност од 382 коњски сили и вртежен момент од 480 Nm.

Погонската единица е поврзана со осум-степен менувач со двојна спојка и стандарден погон на сите четири тркала. Ваква склопената конфигурација на овој караван му овозможува спринт до 100 km/h за 4,1 секунди, пред да ја достигне ограничената максимална брзина од 250 km/h.
За оние кои бараат нешто помоќно, можат да се одлучат за S-варијантата која доаѓа со надграден мотор кој во вакви услови испорачува 415 коњски сили и 500 Nm.

Гледајќи под хаубата, новиот Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake доаѓа со 2,0 литарски четири-цилиндарски турбо мотор, кој произведува моќност од 382 коњски сили и вртежен момент од 480 Nm.

Благодарение на дополнителните дваесеттина коњи, AMG CLA 45 Shooting Brake ја достигнува 100-ката за точно 4 секудни, додека пак ограничената максимална брзина се качува на 270 km/h.

Промените во перформансите не се ограничени само на моторниот простор. Возилото, исто така, го задржува AMG Torque Control, спортско подесеното потпирање и високо перформансниот систем за кочење. Тука се и електро-механичкиот спортски систем за управување и AMG Dynamic Select системот со голем број на различни режими.
Дизајнерски гледано, моделот ги следи стапките на A45 и CLA45. Како резултат на тоа, Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake ја носи добро познатата Panamericana решетка, која го разликува од побројната A35 Shooting Brake. Моделот исто така е опремен со поагресивен преден дел, кој вклучува интегриран сплитер.

Промените во перформансите не се ограничени само на моторниот простор. Возилото, исто така, го задржува AMG Torque Control, спортско подесеното потпирање и високо перформансниот систем за кочење.

Во задниот дел, присутен е вентилирачк заден браник, спортски дифузер и издувен систем со четири издувни цевки, со врвови со дијаметар до 90 mm.

Влегувајќи во кабината, возачите ќе најдат микрофибер и спортски кожени спортски седишта со црвено контрастно шиење. Темата со двата тона (црвено-црна) дополнително се засилува со црвените сигурносни ремени, хромираните воздушни отвори со црвени акценти и високо-сјајните црвени завршетоци. Верзијата S е во голема мера идентична, со тоа што црвените акценти се заменети со жолти.
Без оглед кој модел е избран, и двајцата се опремени со инфозабавниот MBUX систем, кој доаѓа со специфичните AMG дисплеи. Покрај ова, автомобилот е опремен и со спортски дигитален инструмент кластер и технологија за препознавање на глас.

»Вестите на порталот MAGAZIN.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од порталот или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе следи фактурирање на име "плагијат" во вредност од 20.000 денари.

Останати вести од Авто берза

Sorry, no posts matched your criteria.