Најавите беа дадени на неодамнешниот Глобален јавен транспортен самит (GPTS) во Монтреал / Канада, каде што посетителите забележаа дека прототипите веќе се тестираат во реални услови во различни места.
Компанијата execs изјави дека електричната Цитаро “ќе отвори ново поглавје во електрична мобилност, а секако Мерцедес-Бенц не го гледа градскиот автобус изолирано, туку како составен дел на високо ефикасен транспортен систем” – како што беше и парафразирано на Конгресот на зелените автомобили.
Еве уште повеќе од тоа: “Дајмлерските автобуси затоа сега ќе нудат и сеопфатна консултантска услуга за транспортните оператори, чија цел е да се дојде на директна поддршка во развојот на сигурни концепти за е-мобилност а кои ќе бидат остварливи за користење на флота.
За да им помогнат на клиентите да постигнат вистинска рамнотежа помеѓу спротивставените барања на опсегот, наплатата на инфраструктурата, товарот и трошоците, експертите преку од неодамна воспоставената единица за мобилност на Дајмлер Автобуси даваат совети за нивните специфични прашања за е-мобилноста. “
Тоа има смисла, бидејќи недостигот на свеста за економичност во спречување на загадувањето на атмосферата е веројатно сега една од основните пречки за пошироко прифаќање на електрични автобуски технологии – кои од друга страна пак од година во година изгледаат многу поатрактивни.
Одделот за мобилност решенија на Дајмлер автобусите, наводно, работи со клиенти, имајќи ја предвид нивната специфичната топографија на предметните региони, достапната инфраструктура за полнење и планираните потреби и насоки при конфигурирање на предметните автобуси.
»Вестите на порталот MAGAZIN.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од порталот или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе следи фактурирање на име "плагијат" во вредност од 20.000 денари.
You must be logged in to post a comment.